vietnam-cambodja.reismee.nl

Welkom in Vietnam !

Welkom "mede" reizigers,

Dinsdagmorgen rond 8u zijn we weer vertrokken, 2u rijden naar schiphol, 3u wachten op de vlucht. Vervolgens een kleine 11u op het vliegtuig en dan zetten we de eerste stappen terug op Aziatische bodem sinds 1jaar. Hongkong hebben we niet echt bezocht, want 2u wachten in een luchthaven is niet echt als een bezoek te noemen denk ik. Na nog een minivlucht van 2u zijn we eindelijk op de eindbestemming aangekomen... Hanoi, de hoofdstad van Vietnam.

Ondertussen is het hier al een hele dag verder en leven we ook 5u voor op jullie. Na even lekker opfrissen en een minislaapje later zijn we klaar voor de eerste echte kennismaking met de hoofdstad van Vietnam. Met een fietstaxi begeven we ons met z'n achten ( ja echt een kleine groep dit jaar) door het verkeer. Een rare beleving zo gewoon op de hoofdwegen rondfietsen met een fietstaxi, ik kan me niet inbeelden dat dit in Amsterdam of Brussel zou kunnen.

Hanoi is voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien een grote mix tussen het oude en het nieuwe. De mensen rijden hier met dure auto's naast oude brommertjes, fietsen die met tape aan elkaar hangen en dametjes die hun winkelwaren aanbieden vanuit de manden die zo op hun schouders dragen. Heel leuk om te zien.

Ik ben benieuwd wat de rest van de reis ons gaat brengen, jullie ook ?


Reacties

Reacties

Gracy

Spannenddddd

ingrid

Nice ?geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!